Συνέχεια κουβέντας με gr68
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Συνέχεια κουβέντας με gr68
gr68 έγραψε:pros ee3509 eγω παλι σε καταλαβαινω,θυμωνεισ οταν δεν σε αφηνουν να εκφρασεισ τον λογο σου,αλλα το απαγορευεισ σε μενα και χαρακτηριζεισ κιολασ.Αλλα οπωσ ειπε και ο Sang,eise στο ιντερνετ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΦΙΛΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ,ΟΠΟΥ ΘΕΛΩ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ.ΑΝ ΕΣΥ ΒΑΖΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ,ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.
ελα να μεινεισ στην ΦΥΛΗΣ,να μην τολμανε τα παιδια σου να βγουνε εξω,να κατουρανε στην πορτα σου,να πιανουν τον κολο τησ γυναικα σου,να τραβανε ακομα και σταυρουσ απο λαιμουσ,να σπανε τα τζαμια απο το αμαξι σου.....,και ελα μετα εσυ απο τον καναπε σου να μου κανεισ μαθημα.ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ 10 χρονια ημουν μαζι με τον ΚΑΙΝ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΡΕΙΑ(ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ-ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ-)ΑΣΕ ΛΟΓΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΠΡΑΞΕΙΣ...........
Α. Δεν σου απαγορεύω εγώ τίποτα, αλίμονο. Η κοινωνία ορίζει το νομοθετικό πλαίσιο. Η προσωπική μου άποψη είναι οτι μπορείς να πιστεύεις οτι σου αρέσει, και οι υπόλοιποι ελεύθεροι να σχηματίζουν άποψη για το ποιος είσαι με βάση αυτά που πιστεύεις. Αν π.χ. δηλώνεις ρατσιστής εγώ θα συμπεράνω οτι είσαι κομπλεξικός και αμόρφωτος - δεν τρέχει τίποτα μπορείς να συνεχίσεις να έχεις την άποψή σου και εγώ την δική μου.
Β. Δηλαδή εάν όλα αυτά σου τα κάνει Ελληνας δεν τρέχει τίποτα ενώ εάν σου τα κάνει αλλοδαπός πρέπει να τον κάψουμε στην πυρά ?
Το πρόβλημα για μένα είναι η εγκληματικότητα, εάν είναι Ελληνικής ή αλλοδαπής προέλευσης το ίδιο μου κάνει.
Απ: Συνέχεια κουβέντας με gr68
egv symperainv pvs eisai koyltoyra ,pneyma kai kanapes.anoije mia epixhrhsh(paradeigma etsi?)mhn pas kala oikonomika kai me toys nomoys ths koinvnias poy yposthrizeis kai tis idees katalhgeis Korydalo.esy tora epeleje tis parees kai ton sυχνωτισου με τουσ φιλουσ τουσ διαφορετικουσ απο σενα.ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙΣ ΤΟ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ¨΄ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ΄...............ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ¨ ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΗΡΘΑΝΕ 50-300ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΓΡΑΠΣΑ ΔΙΠΛΑ. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΡΙΖΕΙ ΣΕ ΠΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ?ΤΩΡΑ,ΠΡΙΝ,ΑΥΡΙΟ..ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΡΕ ΣΥ,ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΓΟΝΙΚΗΣ?ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΑΦΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΝΗΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΑΕΙ Ο ΓΥΠΑΣ?(ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ ΦΟΤΟ ,ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ) ,ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΜΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ,ΠΟΙΑ ΚΟ9ΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΧΑΛΙΦΑΤΑ,ΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ Ο ΙΣΧΥΡΟΣ ΘΑ ΠΑΤΑ ΤΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ?ΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ?ΠΟΥ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ 1,5 ΔΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΖΩΑ?ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. (Ο ΑΛΛΟΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥΛΕΓΕ ΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΝΙΑΡΙΣΜΕΝΗ ΣΠΗΛΙΑ. ΜΙΛΑΓΑ ΓΙΑ ΙΔΕΕΣ,ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΛΟΓΟ. ΞΑΝΑΛΕΩ ΡΕ ΦΙΛΕ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ . ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ.ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ (Η ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΩ) ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Η ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΠΕΡΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΔΛΔ ΝΑ ΑΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ.ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ?Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ?ΟΧΙ.Ο ΙΣΧΥΡΟΣ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΔΙΠΛΑ.ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΤΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ. ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΝΑΠΕ ΤΠΤ.ΚΑΝΑ ΠΙΑΤΑ ΦΑΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ,ΠΟΤΕ.ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ,ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ.ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΣΤΟ ΕΓΡΑΨΑ,ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΝΟΛΟΥ ΟΜΟΙΩΝ(ΚΑΤΑΓΩΓΗ,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΟΜΑΔΑ,ΧΩΡΙΟ,ΚΡΑΤΟΣ.....)ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΟΜΟΙΩΝ. ΕΣΥ ΤΟΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΑΣΕ ΟΠΩΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΠΧ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ.ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΤΑΔΕ ΧΩΡΙΟ(ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ)ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ,ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ (ΚΑΙ ΣΤΟ ΖΗΤΩ ΜΕ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ)ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΩ ΥΠΕΡ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ. ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Η ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΙΣ,ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ. ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΨΙΛΟΑΔΙΑΦΟΡΟ,ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ. ΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ,ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ
gr68- Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 19/06/2014
Απ: Συνέχεια κουβέντας με gr68
Θέλω να σου απαντήσω αλλά ο τρόπος που γράφεις το κάνει πάρα πολύ δύσκολο.
Γράψε λίγο πιο μεστά και συγκροτημένα.
1. Εκεί που λες για επιχειρήσεις και φυλακές, δεν καταλαβαίνω ούτε τι λες ούτε τι σχέση έχει με την κουβέντα.
2. Εκεί που λές ότι δεν ήρθαν οι Ελληνες μαζεμένοι, και τι σημασία έχει, εσένα τι σε πειράζει εάν σε κλέψει κάποιος ή εάν σε κλέψει αλλοδαπός ? Εγω το πρόβλημα το έχω με τον κλέφτη, εσύ με την προέλευσή του.
3. Η κοινωνία δεν είναι το κράτος, δεν είναι η παγκοσμιοποίηση, δεν είναι ο καπιταλισμός, δεν είναι οικονομική θεωρία, δεν είναι νομοθετική εξουσία.
Είναι το σύνολο των ανθρώπων που επιλέγουν να συνυπάρχουν σε ένα κοινό πλαίσιο κανόνων ώστε να συνεργάζονται και σαν ομάδες να καταφέρνουν πράγματα που είναι αδύνατα για τις μονάδες.
4. Δεν είναι η κοινωνία που κάνει αυτά που λες, αυτά είναι περισσότερο συνέπειες ενός οικονομικού συστήματος που δεν ευνοεί τους πολλούς αλλά τους λίγους, ένα σύστημα που ποτέ δεν θα είναι ευσταθές και πάντα θα δημιουργεί κρίσεις αφού η συσσώρευση πλούτου είναι ανεξέλεγκτη και η μοιραία συνέπεια είναι η συμπίεση των κατώτερων κοινωνικών στρωμάτων. Αυτό στα πλαίσια στης παγκοσμιοποίησης συμπιέζει ολόκληρα κράτη, δεν είναι οι κοινωνίες που το επιλέγουν, οι κοινωνίες είναι που το ανέχονται – όχι απαραίτητα γιατί κάθονται στον καναπέ, αλλά γιατί δεν έχουν καταλάβει πως δουλεύει και δεν βλέπουν καμία λύση η εναλλακτική πρόταση.
5. Τι μου λες για γενοκτονίες, αυτά τη σχέση έχουν με την κοινωνία. Μπερδεύεις πολλά πράγματα μαζί και δεν βγάζεις νόημα.
6. Για τον δήμαρχο, δεν ξέρεις ότι υπάρχει διαφθορά, πελατειακό σύστημα ? Αυτό τι σχέση έχει με την κουβέντα, εγώ σου λέω ότι η δημοκρατική προσέγγιση είναι η καλύτερη, τι μου απαντάς σε αυτό ότι καλύτερα να έχουμε φασισμό ?
7. Το πρόβλημα με το να μιλάς δημόσια υπέρ του ρατσισμού είναι ότι καλλιεργείς μίσος και προτρέπεις σε παράνομες πράξεις. Εάν διαφωνείς πες μου ακριβώς μια ρατσιστική δημόσια τοποθέτηση για να αναλύσουμε εάν είναι έτσι η όχι. Επίσης ο ρατσισμός στερείτε λογικής, δεν είναι δυνατό να μου αποδείξεις ότι όποιος είναι μαύρος είναι κακός επειδή είναι μαύρος – όταν όμως σπείρεις τον ρατσισμό απέναντι στους μαύρους θα καούν και τα χλωρά μαζί με τα ξερά – αυτά τα έχουμε δει ξανά και ξανά στην ιστορία, για αυτό είμαστε προσεκτικοί.
Η κοινωνία δεν σου απαγορεύει να σκέφτεσαι, σκέψου ότι θέλεις, αλλά το να μαχαιρώνεις πακιστανούς είναι παράνομο, και δεν βλέπω τι κάλο μπορεί να προκύψει από την ρατσιστική ρητορική.
Για μένα h κοινωνία οφείλει να έχει μια ξεκάθαρη στάση και αποστροφή απέναντι στο ρατσισμό και τον φασισμό.
Aυτοί που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες είναι συνήθως αμόρφωτα υποκείμενα ανάξια λόγου, και με κουβέντες που έχω κάνει με τέτοια άτομα έχω επιβεβαιωθεί πλήρως.
Η άγνοια μαζί με τα σύνδρομα κατωτερότητας οδηγούν στο μίσος και στην συμμετοχή σε ομάδες που σου προσφέρουν την ψευδαίσθηση της υπεροχής και της ισχύς κυρίως μέσω της βίας, αυτά είναι αυτονόητα.
Γράψε λίγο πιο μεστά και συγκροτημένα.
1. Εκεί που λες για επιχειρήσεις και φυλακές, δεν καταλαβαίνω ούτε τι λες ούτε τι σχέση έχει με την κουβέντα.
2. Εκεί που λές ότι δεν ήρθαν οι Ελληνες μαζεμένοι, και τι σημασία έχει, εσένα τι σε πειράζει εάν σε κλέψει κάποιος ή εάν σε κλέψει αλλοδαπός ? Εγω το πρόβλημα το έχω με τον κλέφτη, εσύ με την προέλευσή του.
3. Η κοινωνία δεν είναι το κράτος, δεν είναι η παγκοσμιοποίηση, δεν είναι ο καπιταλισμός, δεν είναι οικονομική θεωρία, δεν είναι νομοθετική εξουσία.
Είναι το σύνολο των ανθρώπων που επιλέγουν να συνυπάρχουν σε ένα κοινό πλαίσιο κανόνων ώστε να συνεργάζονται και σαν ομάδες να καταφέρνουν πράγματα που είναι αδύνατα για τις μονάδες.
4. Δεν είναι η κοινωνία που κάνει αυτά που λες, αυτά είναι περισσότερο συνέπειες ενός οικονομικού συστήματος που δεν ευνοεί τους πολλούς αλλά τους λίγους, ένα σύστημα που ποτέ δεν θα είναι ευσταθές και πάντα θα δημιουργεί κρίσεις αφού η συσσώρευση πλούτου είναι ανεξέλεγκτη και η μοιραία συνέπεια είναι η συμπίεση των κατώτερων κοινωνικών στρωμάτων. Αυτό στα πλαίσια στης παγκοσμιοποίησης συμπιέζει ολόκληρα κράτη, δεν είναι οι κοινωνίες που το επιλέγουν, οι κοινωνίες είναι που το ανέχονται – όχι απαραίτητα γιατί κάθονται στον καναπέ, αλλά γιατί δεν έχουν καταλάβει πως δουλεύει και δεν βλέπουν καμία λύση η εναλλακτική πρόταση.
5. Τι μου λες για γενοκτονίες, αυτά τη σχέση έχουν με την κοινωνία. Μπερδεύεις πολλά πράγματα μαζί και δεν βγάζεις νόημα.
6. Για τον δήμαρχο, δεν ξέρεις ότι υπάρχει διαφθορά, πελατειακό σύστημα ? Αυτό τι σχέση έχει με την κουβέντα, εγώ σου λέω ότι η δημοκρατική προσέγγιση είναι η καλύτερη, τι μου απαντάς σε αυτό ότι καλύτερα να έχουμε φασισμό ?
7. Το πρόβλημα με το να μιλάς δημόσια υπέρ του ρατσισμού είναι ότι καλλιεργείς μίσος και προτρέπεις σε παράνομες πράξεις. Εάν διαφωνείς πες μου ακριβώς μια ρατσιστική δημόσια τοποθέτηση για να αναλύσουμε εάν είναι έτσι η όχι. Επίσης ο ρατσισμός στερείτε λογικής, δεν είναι δυνατό να μου αποδείξεις ότι όποιος είναι μαύρος είναι κακός επειδή είναι μαύρος – όταν όμως σπείρεις τον ρατσισμό απέναντι στους μαύρους θα καούν και τα χλωρά μαζί με τα ξερά – αυτά τα έχουμε δει ξανά και ξανά στην ιστορία, για αυτό είμαστε προσεκτικοί.
Η κοινωνία δεν σου απαγορεύει να σκέφτεσαι, σκέψου ότι θέλεις, αλλά το να μαχαιρώνεις πακιστανούς είναι παράνομο, και δεν βλέπω τι κάλο μπορεί να προκύψει από την ρατσιστική ρητορική.
Για μένα h κοινωνία οφείλει να έχει μια ξεκάθαρη στάση και αποστροφή απέναντι στο ρατσισμό και τον φασισμό.
Aυτοί που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες είναι συνήθως αμόρφωτα υποκείμενα ανάξια λόγου, και με κουβέντες που έχω κάνει με τέτοια άτομα έχω επιβεβαιωθεί πλήρως.
Η άγνοια μαζί με τα σύνδρομα κατωτερότητας οδηγούν στο μίσος και στην συμμετοχή σε ομάδες που σου προσφέρουν την ψευδαίσθηση της υπεροχής και της ισχύς κυρίως μέσω της βίας, αυτά είναι αυτονόητα.
Απ: Συνέχεια κουβέντας με gr68
re ANUROPE sto janaleo gia teleytaia fora.poios eisai esy pou moy apagoreyeis ti ua leo????????????????moy les gia maxairvma kai den mou apantas ayto poy se rotao.egraces ena katebato kai den me fotises kauolo.sou eipa ego na maxairoso kanenan?den toys thelo re file,ayto leo.giati na moy to APAGOREYEIS SAN KRATOS ,KOINVNIA,EE3509,KAI DEN JERO TI ALLO?.STO JANALEO.MILAO GIA IDEA RE FILE.NA TO JANAPO GIA IDEA MILAO OXI GIA PRAJH.TO JANALEO MILAO GIA IDEA-SKEPSH-APOPSH OXI GIA PRAKSH KAI MALISTA PARANOMH.an ayto den einai fasistiko tote ti einai?moy ta kanate kai esy kai oi alloi sto dipla forum mpalonia.kapoios an einai ratsisths prepei na maxairosei kapoion???/ayto leo ego? ------------- sto 1)ennoo file moy oti ellhnas sthn fylakh an kanei parea me albanous as poyme to apotelesma ua einai na ton pidan oloi oi albanoi.an den eisai me Ellines ua se ponaei o kolos sou(sayto den to platiazo traba rota an se endiaferei kai diapsefse me) -------------------- 2)re file den hrtan ellhnes,hrtan marokinoi -pakistanoi ayto soy leo(eprepe na erxontan ejo apo sena NA TOYS FILOJENOYSES,mlk toys den hjeran : ) ------------- 3kai 4)oxi file to kratos eimaste oloi mas ,emeis to diamorfonoume,emeis bgazoyme antiprosvpoys na mas yphretoyn,ayto leei h dhmokratia.kanena kratos den peta mpompes ,anurvpoi ths koinonias tis petan.an phran lauos apofsh oi hgesies tvn kratvn,ftaine oi koinonies poy toys epelejan. ----------------- 5)h genoktonia den einai apotelesma eite eunikoy eite trhskeytikoy ratsismoy?????ti den katalabes??????????? --------------- 6)ego soy leo gia fasismo re sy?plaka mou kaneis.soy leo pos ego theoro ratsistiko ayto poy kanei o dhmarxos ,kai as to kanei se idio xroma uriskeia ktl.o ratsismos gia mena den einai mono ayta ta themata poy itelan na baloyn kai na xtypisoyn as poyme sto nomosxedio.ratsismos einai gia mena na min perneis sthn doyleia soy kapoion mono kai mono epeidh emaues oti htan prohn xrhsths,ratsismos einai gia mena na leme pos kai oi 300 ths boylhs einai kleftes kai na toys kathgoro xoris stoixeia. 7)otan milao gia jenoys milao gia laurometanastes kai oxi gia anuropoys pou iruan eponyma kai syntetagmena me to onoma toys.den leo re file na peuanoyne,leo na gyrisoyn sthn patrida toys,ayto leo. kai gia na to teleiono. mporv na katalabv kai sena,mporv na katalabv kai ton metanasth-jeno-mousoulmano-,mporo na katalabo giati h nayphgoepiskeyastikh zonh apo dhmokratikh-ergatikh-aristerh synoikia ,briskei parhgoria sta xrysa ayga,ta merokamata poy erixnan oi pakistanoi kai to jekinhma toy kakoy(h peina asxhmos symaxos fileeeeeee),katalabaino ton emporo sto magazi toy na trabaei ta malya toy giati apejo 5mayroylhdes poulan ta maimoy sto pezodromio xoris geniko ofelos............paradeigmata tetoia polla. --------------------------prosopika tora,ego den uelo re file to kako toys,na pernan kala oi anuropoi alla oi ellines kalytera.poy to blepeis to kako.??????????an ginotane na feugane xtes apo thn Ellada ,na doyne kai thn manoula toys ,poy to blepeis to kako?den leo oti eimai pio ejypnos apo aytous,oyte pio magkas alla oyte kai pio xazos.poy to blepeis to kako??????????/kai sthn gaza exo steilei se erano(kai einai mousoulmanoi),kai gia ta paidia ths afrikhs,poy to blepeis to kako?kai ton proto kairo poy irtan oi albanoi bohuhsa arketoys,kai as ferontan me to xeirotero tropo stoys BOREIOHPEIROTES opos akoyga.hrtan omos re file poloi,para poloi(kai akalestoi)kai apo xvra poy synoreyoume kai pou molis eixe katarghuei kai to empolemo-milame gia 1ekat.anuropoys gia plaka -giati na mhn anhsyxo re file,ta balkania mparoytapothikh einai anekauen,poy to blepeis to kako.?an anoijoyn 2 isajia magazia dipla moy ua protimiso tou Ellina pou ua einai synexeia edo kai ta lefta menoyn sto topo.ki ayto kako?------------------------------an tora ayta poy egapsa gia mena esy ta blepeis ratsistika,kai eimai amorfotos,me komplej,akoinonitos kai ti allo,, eipe o SANG sto internet eimaste. to teleino edo giati den me epeises giati moy apagoreuetai na milao.moy les min sumfonisei kapoios kai ginoume poloi kai kanoume prajeis eknomes.dld esy exeis thn gnosh kai to fos ston egkefalo kai prostateueis ta aboyla zoa -plhthoi gia na mhn ta prosulitiso.skeftesai esy giayta,opote arxizoyn gia prostasia toyS apagoreyseis.re file mpazei,den to blepeis?i apagoreysh einai lauos tropos antimetopisis.afoy se endiaferei bres allo tropo,oxi apagoreysh, ekei exo enstash ................... otan file skeftontai alloi gia mena ,tote prospauo na skefto 3 fores.kalo soy brady,leigmeno to uema apo mena
gr68- Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 19/06/2014
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης