Κανονισμοί Forum wotgr
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Κανονισμοί Forum wotgr
Κανονισμοί Forum
από billys07 στό Κυρ Feb 24, 2013 6:08 pm
Οι παρακάτω κανονισμοί δεν έχουν σκοπό να λογοκρίνουν ή να περιορίσουν τις δυνατότητες των χρηστών στην έκφραση των απόψεων τους. Αντίθετα, έχουν σκοπό να διατηρήσουν το αναγκαίο επίπεδο, ώστε να είναι δυνατή η ανταλλαγή απόψεων μέσα σε σωστά πλαίσια.
To wotgr.forumgreek.com δεν είναι υπεύθυνο για το περιεχόμενο των μηνυμάτων που αποστέλλονται στο forum του. Τα μηνύματα αντιπροσωπεύουν το αποστολέα τους και όχι απαραίτητα τη γνώμη των ανθρώπων και των συντελεστών του wotgr.forumgreek.com ή άλλων χρηστών. Συνεπώς ο αποστολέας του μηνύματος είναι αποκλειστικός υπεύθυνος για το μήνυμα που δημοσίευσε. Κάθε χρήστης που πιστεύει ότι θίγεται είτε προσωπικά είτε σε γενικότερο επίπεδο μπορεί να επικοινωνήσει με τους διαχειριστές του wotgr.forumgreek.com και να εκφράσει τα παράπονα του. Υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής μηνυμάτων, αν και η τακτική αυτή δεν υιοθετείται από το wotgr.forumgreek.com και ακολουθείται μόνο σε ακραίες περιπτώσεις όπου η διαγραφή του μηνύματος κρίνεται άκρως απαραίτητη.
1. Απαγορεύονται οι συστάσεις μελών του wotgr.forumgreek.com προς άλλα μέλη σχετικά με την συμπεριφορά τους μέσα στο forum. Αρμόδιοι για το θέμα αυτό είναι μόνο οι Moderators του wotgr.forumgreek.com, οι οποίοι έχουν και την ευθύνη να προβαίνουν στην λήψη κατάλληλων μέτρων. Εάν έχετε πρόβλημα με κάποιο άλλο μέλος του forum, ενημερώστε με PM τον αρμόδιο Moderator, και εκείνος θα επιληφθεί του θέματος κατά την κρίση του.
2. Απαγορεύεται η δημόσια κριτική , συζητήσεις ή οι συστάσεις προς τους moderators του φόρουμ για τον τρόπο που αυτοί συντονίζουν τις συζητήσεις. Οι moderators έχουν επιφορτιστεί με ένα έργο το οποίο προσπαθούν να φέρουν εις πέρας. Δεν είναι δουλειά των μελών να τους κρίνουν. Γι' αυτό το λόγο υπάρχει η διαχείριση. Κάθε παραβίαση του κανόνα αυτού θα τιμωρείτε με διαγραφή του post, ban ή και τα δύο μαζί, ανάλογα με την κρίση των διαχειριστών. (Πρέπει να αλλάξει σε ''του διαχειριστή'')
3. Αναλογιζόμενοι την φύση του μέσου (forums / message board) είναι αδύνατον να επιβλέπουμε συνεχώς και να διαχειριζόμαστε σε πραγματικό χρόνο την συζήτηση. Χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα από την στιγμή που θα ειδοποιηθούν οι υπεύθυνοι του forum για κάποια παράβαση των κανόνων, μέχρι να μπορέσουν να επιληφθούν της κατάστασης. Το χρονικό αυτό διάστημα είναι εύλογο, κατά την κρίση των διαχειριστών της σελίδας.
4. Απαγορεύεται ρητά η αποστολή και δημοσίευση περιεχομένου όπως πορνογραφικού, τρομοκρατικού, απειλητικού, υλικού που υπόκειται σε copyright (βλ. cracks), παράνομου λογισμικού, περιεχομένου που προωθεί θρησκευτικούς ή άλλους τρόπους προσηλυτισμού και γενικότερα περιεχόμενα που είναι ενάντια στα χρηστά ήθη.
5. Απαγορεύεται η αποστολή μηνυμάτων που περιέχουν προσβλητικό περιεχόμενο, θίγοντας και προκαλώντας τους υπόλοιπους χρήστες. Κάθε γνώμη -όσο ακραία και αν είναι- έχει δικαίωμα να ακουστεί, μπορεί όμως να εκφραστεί με πολλούς αποδεκτούς τρόπους και σίγουρα όχι μόνο με χρήση προσβλητικών λέξεων ή φράσεων.
6. Οι Moderators έχουν το δικαίωμα να "μετακινήσουν" οποιοδήποτε θέμα συζήτησης στην κατάλληλη περιοχή, καθώς και να αλλάξουν τον τίτλο του, εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο, "δικαιολογώντας" ωστόσο με μήνυμά τους την απόφασή τους αυτή.
7. Οι απαντήσεις σε ήδη υπάρχοντα θέματα συζήτησης είναι ευπρόσδεκτες εφόσον περιέχουν ουσιώδεις και μη παραπλανητικές πληροφορίες. Αν και δεν απαγορεύονται, οι μονολεκτικές ή/ και "μη ολοκληρωμένες" ή/ και "ανούσιες" απαντήσεις καλό θα είναι να αποφεύγονται.
8. Απαγορεύεται η πρόκληση βλάβης σε ανήλικους με οποιοδήποτε τρόπο.
9. Απαγορεύεται η ενοχλητική ή αναίτια προαγωγή μηνυμάτων στην κορυφή της σελίδας των περιοχών. Τα μηνύματα που πράττουν αυτό θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
10. Σεβαστείτε τα προσωπικά δεδομένα άλλων χρηστών και μην δημοσιοποιείτε ονόματα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, κ.α στοιχεία τρίτων χωρίς την άδεια τους.
11. Προσπαθήστε να αποφύγετε μηνύματα που είναι εκτός θέματος, που διακωμωδούν τη συζήτηση, κλπ.
12. Απαγορεύεται το spamming και η αποστολή μηνυμάτων με μόνο σκοπό τη διαφήμιση προϊόντων, υπηρεσιών, κλπ.
13. Κάθε μέλος του forum έχει το δικαίωμα να διατηρεί μόνο ένα λογαριασμό πρόσβασης.(extra accoutns θα αυξάνουν το ban σε περίπτωση ποινής. Example: 3 λογαριασμοί 10 μέρες(αρχικό)= 30 λόγο τον πολλαπλών λογαριασμών)
14. Τα μέλη παραμένουν αποκλειστικά υπεύθυνα για όλες τις πράξεις που διενεργούνται υπό τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης, το όνομα χρήσης και γενικότερα τον λογαριασμό τους.
15. Τα μέλη συμφωνούν να ειδοποιούν άμεσα το wotgr.forumgreek.com για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού τους και οποιαδήποτε γενόμενη ή/και πιθανή παραβίαση ασφάλειας. Επίσης, τα μέλη ευθύνονται αποκλειστικά για την προσεκτική χρήση του λογαριασμού τους και την τυπική έξοδο τους από τον λογαριασμό τους στο τέλος κάθε χρήσης (Logout). Το wotgr.forumgreek.com δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία προκύψει από την αδυναμία των μελών να σεβαστούν και να ακολουθήσουν την παρούσα ρήτρα.
16. Μετά την δημιουργία του λογαριασμού, η διαγραφή του δεν είναι δυνατή χωρίς την παρέμβαση ενός διαχειριστή (Administrator). Το μέλος που επιθυμεί την διαγραφή του λογαριασμού του, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τους Administrators και να τους εκθέσει τους λόγους που επιθυμεί την διαγραφή του λογαριασμού. Η διαγραφή του λογαριασμού είναι στην διακριτική ευχέρεια των διαχειριστών του wotgr.forumgreek.com
17. Απαγορεύεται αυστηρά κάθε είδους πολιτική ή θρησκευτική συζήτηση.
Όποια συζήτηση κρίνεται ως τέτοια αυτομάτως θα κλειδώνεται και θα διαγράφεται.
Στην περίπτωση που κάποιο μέλος επιθυμεί να δημοσιεύσει κάποιο θέμα το οποίο εντάσσεται στις προηγούμενες κατηγορίες πρέπει να επικοινωνεί με κάποιον από τους διαχειριστές του forum. Μετά την ενημέρωση του διαχειριστή η δημοσίευσή του υπό συζήτηση θέματος θα βρίσκεται μόνο στην διακριτική ευχέρειά του.
Σε περίπτωση απόφασης μη δημοσίευσης, το μέλος του οποίου η αίτηση απορρίφθηκε, δεν θα έχει δικαίωμα συζήτησης της απόφασης στους δημόσιους χώρους του forum.
Συνεχείς απόπειρες δημοσίευσης τέτοιων θεμάτων, χωρίς την προηγούμενη συνεννόηση με κάποιον διαχειριστή, θα οδηγούν στην διαγραφή του μέλους που έκανε τις δημοσιεύσεις.
18. Τα μηνύματα σας θα πρέπει να είναι γραμμένα στα Ελληνικά και όχι greeklish (γραφή ελληνικών με λατινικούς χαρακτήρες). Μηνύματα (και πολύ περισσότερο) θέματα σε greeklish θα κλειδώνονται / διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. (Έχει καταπατηθεί πολλές φόρες αλλά δεν έχει γίνει τίποτα)
19. Μη γράφετε με ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ούτε τον τίτλο του μηνύματος αλλά ούτε και το περιεχόμενό του. Eκτός του ότι είναι κουραστικό για αυτόν που διαβάζει το μήνυμα με τους κεφαλαίους χαρακτήρες, γενικότερα ο συγκεκριμένος τρόπος γραφής στον χώρο του Internet σημαίνει ότι "φωνάζετε", οπότε η άσκοπη και συνεχή χρήση τους είναι δυνατόν να προκαλέσει παρεξηγήσεις. Όταν θέλετε να τονίσετε κάτι χρησιμοποιήστε με μετρο έντονους (bold) χαρακτήρες. (Έχει καταπατηθεί πολλές φόρες αλλά αποτελεί παραίνεση και όχι απαγόρευση)
20. Το περιεχόμενο ενός μηνύματος θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ουσιώδες και σαφές, ώστε να γίνεται άμεσα κατανοητό από τους αναγνώστες του. Ο τίτλος πρέπει να είναι σχετικός με το περιεχόμενο και όσο το δυνατόν πιο κατατοπιστικός.
Mυνήματα με τίτλους όπως "HELPPP", "Βοήθεια", "Πρόβλημα" κλπ θα κλειδώνονται χωρίς παραπάνω εξηγήσεις.
21. Το wotgr.forumgreek.com διατηρεί το δικαίωμα για λόγους συντήρησης του server, στον οποίο φιλοξενείται, να προχωρεί κατά διαστήματα σε διαγραφή μηνυμάτων, ηλικίας 90 ημερών ή γηραιότερων, μόνο σε ιδιαίτερα "κρίσιμες" περιπτώσεις.
Ειδικοί κανονισμοί για τις ομάδες (clans)
Οι παρακάτω κανονισμοί αφορούν μόνο τις ομάδες (clans) καθώς και τους αντιπροσώπους τους, που έχουν παρουσία στο φόρουμ μας.
1. Όλα τα θέματα συζητήσεων που αφορούν ομάδες θα πρέπει να ανοίγονται στο αντίστοιχο τμήμα του φόρουμ με ονομασία CLANS και σε κάποια από τις κατηγορίες του. Αυτό γίνετε για να κρατιέται το υπόλοιπο φόρουμ καθαρό για συζητήσεις των υπόλοιπων μελών που δεν ενδιαφέρονται για ομάδες. Θέμα που έχει σχέση με ομάδες και ανοίγεται εκτός του κατάλληλου τμήματος θα μεταφέρεται σε αυτό από τους συντονιστές.
2. Κάθε ομάδα έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει και να συντηρεί ένα θέμα στην κατηγορία "Παρουσιάσεις Ομάδων" του τμήματος CLANS, στο οποίο θα παρουσιάζει την ομάδα, τους στόχους της, της απαιτήσεις από υποψήφια μέλη και όποια άλλη πληροφορία θέλει. Το ίδιο θέμα θα χρησιμοποιείται από την ομάδα για να παρουσιάζει νέα για την πορεία της στο παιχνίδι. Το θέμα για κάθε ομάδα θα πρέπει να δημιουργείτε από κάποιο διοικητικό στέλεχος της και μόνο. Το θέμα θα παραμένει ανοικτό αλλά θα επιτρέπονται μόνο διευκρινιστικές ερωτήσεις από ενδιαφερόμενους. Κανενός είδους διπλωματική συζήτηση ή άλλου είδους διάλογοι - αντίλογοι δεν θα επιτρέπονται σε αυτά τα θέματα. Οι υπεύθυνοι της κάθε ομάδας έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν διαγραφή συγκεκριμένων ποστ από το θέμα της ομάδας τους αν κρίνουν ότι δεν πρέπει να βρίσκονται εκεί. Τα ποστ που θα κάνει η ομάδα μέσα στην ανάρτηση παρουσίασης της θα αφορούν μόνο δικά της θέματα προς ενημέρωση του κοινού και με κανένα τρόπο δεν θα θίγουν ή αναφέρουν άλλες ομάδες ή άτομα*. Σε τέτοια περίπτωση θα διαγράφονται αυτόματα.
3. Επικοινωνία και διπλωματικές συζητήσεις μεταξύ των ομάδων επιτρέπονται μόνο στην κατηγορία "Διπλωματία" του τμήματος CLANS και μόνο από υπεύθυνους αντιπροσώπους(Field Comm ++) (Βέβαια δεν τροποποιήθηκε ο κανόνας όπως λέει ο founder ''από Founder στό Σαβ Jul 12, 2014 3:24 am Επιτρέπονται μόνο άτομα που έχουν βαθμό:1. Commander, 2. Deputy Com., 3. Field Com., 4. Diplomat , 5. Επιβεβαιωμένοι εκπρόσωποι ομάδων(που θα φέρουν την πιστοποίηση αυτή κάπου ώστε να είναι εμφανής'') (οποιοσδήποτε άλλος είναι υποψήφιος για ban ενώ θα θεωρείτε και υπεύθυνη η διοίκηση της ομάδας που ανήκει και θα επωμίζεται και αυτή ποινές) των ομάδων οι οποίοι θα δέχονται αυτόματα με την συμμετοχή τους στις συζητήσεις αυτής της κατηγορίας πως αντιπροσωπεύουν την ομάδα τους. Κάθε ανάρτηση που θα γίνεται σε αυτήν την κατηγορία ή οποία θα αμφισβητείτε από υπεύθυνους ομάδας ότι την αντιπροσωπεύει επίσημα, θα διαγράφεται αυτόματα. Παρακαλούνται όσοι εκπροσωπούν ομάδες να φέρουν στο προφίλ τους τις απαραίτητες πληροφορίες (ομάδα-βαθμός) ώστε να διευκολύνουν τους συντονιστές του φόρουμ. Δεν επιτρέπεται σε απλά μέλη του φόρουμ να παίρνουν μέρος σε αυτές τις συζητήσεις. Οι συζητήσεις θα πρέπει να τηρούνται σε πολιτισμένα επίπεδα και κάθε παρεκτροπή θα προκαλεί κλείδωμα της συζήτησης.
4. Θέματα που ανοίγονται σε άσχετα σημεία του φόρουμ από απλά μέλη και έχουν σαν θέμα τους ελληνικές ομάδες, θα διαγράφονται αυτόματα. Αν κάποιο απλό μέλος θέλει να ρωτήσει κάτι κάποια ομάδα θα το κάνει στο θέμα παρουσίασης της και μόνο και θα είναι στην διακριτική ευχέρεια των υπευθύνων της ομάδας αυτής να του απαντήσουν. Αν κάποιο μέλος θέλει να αναζητήσει κάποια ομάδα για να ενταχθεί μπορεί να το κάνει στην κατηγορία "Αναζήτηση Ομάδας".
5. Εμβλήματα στην δεξιά στήλη του φόρουμ μας θα μπορούν να έχουν μόνο ομάδες που διαθέτουν δικές τους ιστοσελίδες (στις οποίες και θα παραπέμπει το έμβλημα) και έχουν αναρτήσει σε αυτές το αντίστοιχο σήμα του φόρουμ μας με link. H διαχείριση του φόρουμ μας διατηρεί την επιφύλαξη ανάρτησης συγκεκριμένου αριθμού εμβλημάτων αν κρίνει ότι δημιουργείται πρόβλημα (χώρος κλπ).
(από 37EMA στό Πεμ Jun 19, 2014 10:36 pm Το site φτιάχνεται και δεν το συζητώ το link του φόρουμ μπαίνει απευθείας) Αυτό το site φτιάχνετε από 19 Ιουνίου και ακόμη τίποτα και καπάκι η υπόδειξη στον admin ''και δεν το συζητώ το link του φόρουμ μπαίνει απευθείας''
(Και ακολουθεί η υποταγή) από Founder στό Πεμ Jun 19, 2014 10:40 pm Roger and Out.
*90(αν δεν έχει προηγούμενα warning) μέρες ban αυτός που αναφέρει άλλη ομάδα ή άτομα και 30(αν δεν έχει προηγούμενα warning) στο άτομο που άνοιξε την παρουσίαση ή άλλο ενεργό μέλος της διοίκησης εφόσον το μέλος που το άνοιξε είναι ανενεργό. (Ανενεργό που; Στο game ή στο forum; Όταν λέει ανενεργό πόσο καιρό δηλαδή; )
Δηλαδή κάνω παρουσίαση της ομάδας μου και έρχετε το ''Χ'' μέλος της ''Ψ'' Clan και γράφει ένα σχόλιο για την ''Β'' άλλη ομάδα. Έχουμε και λέμε, 90 μέρες ban στον ''Χ'' minimum, 30 μέρες ban σε μένα που κάνω την παρουσίαση της ομάδας μου ή 30 μέρες random ban σε μέλος της διοίκησης της ομάδας μου αν έχω πάει διακοπές.
Σύστημα τήρησης των κανονισμών
Οι χρήστες που δεν τηρούν τους παραπάνω κανόνες θα δέχονται σχετικές προειδοποιήσεις από το warning που εμφανίζεται στα post τους. Η συνεχιζόμενη καταπάτηση των κανονισμών θα αποφέρει τη διαγραφή των χρηστών.
Και πάντα να θυμάστε:
"Η πρόσβαση σε αυτό το forum είναι προνόμιο και όχι δικαίωμα. Το forum προσφέρεται, δεν είναι κεκτημένο δικαίωμα κανενός. Πρέπει λοιπόν να το χρησιμοποιείτε με σεβασμό στους κανόνες. Κάθε παραβίαση των κανόνων σημαίνει κατάχρηση του προνομίου και αποδεικνύει αδιαφορία προς στους υπόλοιπους χρήστες"
Οι παραπάνω κανόνες ενδέχεται να τροποποιηθούν και να αυξηθούν δίχως να υπάρχει προηγούμενα ανακοίνωση. Οι επιπρόσθετοι κανόνες θα είναι χρωματισμένοι με κόκκινο χρώμα. Τα μέλη θα ενημερώνονται για αυτές τις αλλαγές διαβάζοντας το συγκεκριμένο θέμα (topic) το οποίο θα είναι εμφανές σε όλα τα μέλη.
Σας Ευχαριστούμε Θερμά,
Εκ της Διαχειριστικής ομάδας κ΄ Συντονιστικής ομάδας του WoTGR.
Τελευταία ενημέρωση
12/7/2014
Και τέλος μια ερώτηση. Αν ο ''Χ'' παίκτης γράψει σε ένα post το εξής: ''ο Α παίκτης είναι φοβερός, πολύ έμπειρος, καλό παιδί και ξέρει πολύ καλά το game'' ή ''ο Β παίκτης είναι άσχετος, noobas και καλύτερα να παίζει με την barbie του αλλά όχι wot'' τι επιπτώσεις θα έχει ο ''Χ'';
από billys07 στό Κυρ Feb 24, 2013 6:08 pm
Οι παρακάτω κανονισμοί δεν έχουν σκοπό να λογοκρίνουν ή να περιορίσουν τις δυνατότητες των χρηστών στην έκφραση των απόψεων τους. Αντίθετα, έχουν σκοπό να διατηρήσουν το αναγκαίο επίπεδο, ώστε να είναι δυνατή η ανταλλαγή απόψεων μέσα σε σωστά πλαίσια.
To wotgr.forumgreek.com δεν είναι υπεύθυνο για το περιεχόμενο των μηνυμάτων που αποστέλλονται στο forum του. Τα μηνύματα αντιπροσωπεύουν το αποστολέα τους και όχι απαραίτητα τη γνώμη των ανθρώπων και των συντελεστών του wotgr.forumgreek.com ή άλλων χρηστών. Συνεπώς ο αποστολέας του μηνύματος είναι αποκλειστικός υπεύθυνος για το μήνυμα που δημοσίευσε. Κάθε χρήστης που πιστεύει ότι θίγεται είτε προσωπικά είτε σε γενικότερο επίπεδο μπορεί να επικοινωνήσει με τους διαχειριστές του wotgr.forumgreek.com και να εκφράσει τα παράπονα του. Υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής μηνυμάτων, αν και η τακτική αυτή δεν υιοθετείται από το wotgr.forumgreek.com και ακολουθείται μόνο σε ακραίες περιπτώσεις όπου η διαγραφή του μηνύματος κρίνεται άκρως απαραίτητη.
1. Απαγορεύονται οι συστάσεις μελών του wotgr.forumgreek.com προς άλλα μέλη σχετικά με την συμπεριφορά τους μέσα στο forum. Αρμόδιοι για το θέμα αυτό είναι μόνο οι Moderators του wotgr.forumgreek.com, οι οποίοι έχουν και την ευθύνη να προβαίνουν στην λήψη κατάλληλων μέτρων. Εάν έχετε πρόβλημα με κάποιο άλλο μέλος του forum, ενημερώστε με PM τον αρμόδιο Moderator, και εκείνος θα επιληφθεί του θέματος κατά την κρίση του.
2. Απαγορεύεται η δημόσια κριτική , συζητήσεις ή οι συστάσεις προς τους moderators του φόρουμ για τον τρόπο που αυτοί συντονίζουν τις συζητήσεις. Οι moderators έχουν επιφορτιστεί με ένα έργο το οποίο προσπαθούν να φέρουν εις πέρας. Δεν είναι δουλειά των μελών να τους κρίνουν. Γι' αυτό το λόγο υπάρχει η διαχείριση. Κάθε παραβίαση του κανόνα αυτού θα τιμωρείτε με διαγραφή του post, ban ή και τα δύο μαζί, ανάλογα με την κρίση των διαχειριστών. (Πρέπει να αλλάξει σε ''του διαχειριστή'')
3. Αναλογιζόμενοι την φύση του μέσου (forums / message board) είναι αδύνατον να επιβλέπουμε συνεχώς και να διαχειριζόμαστε σε πραγματικό χρόνο την συζήτηση. Χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα από την στιγμή που θα ειδοποιηθούν οι υπεύθυνοι του forum για κάποια παράβαση των κανόνων, μέχρι να μπορέσουν να επιληφθούν της κατάστασης. Το χρονικό αυτό διάστημα είναι εύλογο, κατά την κρίση των διαχειριστών της σελίδας.
4. Απαγορεύεται ρητά η αποστολή και δημοσίευση περιεχομένου όπως πορνογραφικού, τρομοκρατικού, απειλητικού, υλικού που υπόκειται σε copyright (βλ. cracks), παράνομου λογισμικού, περιεχομένου που προωθεί θρησκευτικούς ή άλλους τρόπους προσηλυτισμού και γενικότερα περιεχόμενα που είναι ενάντια στα χρηστά ήθη.
5. Απαγορεύεται η αποστολή μηνυμάτων που περιέχουν προσβλητικό περιεχόμενο, θίγοντας και προκαλώντας τους υπόλοιπους χρήστες. Κάθε γνώμη -όσο ακραία και αν είναι- έχει δικαίωμα να ακουστεί, μπορεί όμως να εκφραστεί με πολλούς αποδεκτούς τρόπους και σίγουρα όχι μόνο με χρήση προσβλητικών λέξεων ή φράσεων.
6. Οι Moderators έχουν το δικαίωμα να "μετακινήσουν" οποιοδήποτε θέμα συζήτησης στην κατάλληλη περιοχή, καθώς και να αλλάξουν τον τίτλο του, εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο, "δικαιολογώντας" ωστόσο με μήνυμά τους την απόφασή τους αυτή.
7. Οι απαντήσεις σε ήδη υπάρχοντα θέματα συζήτησης είναι ευπρόσδεκτες εφόσον περιέχουν ουσιώδεις και μη παραπλανητικές πληροφορίες. Αν και δεν απαγορεύονται, οι μονολεκτικές ή/ και "μη ολοκληρωμένες" ή/ και "ανούσιες" απαντήσεις καλό θα είναι να αποφεύγονται.
8. Απαγορεύεται η πρόκληση βλάβης σε ανήλικους με οποιοδήποτε τρόπο.
9. Απαγορεύεται η ενοχλητική ή αναίτια προαγωγή μηνυμάτων στην κορυφή της σελίδας των περιοχών. Τα μηνύματα που πράττουν αυτό θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
10. Σεβαστείτε τα προσωπικά δεδομένα άλλων χρηστών και μην δημοσιοποιείτε ονόματα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, κ.α στοιχεία τρίτων χωρίς την άδεια τους.
11. Προσπαθήστε να αποφύγετε μηνύματα που είναι εκτός θέματος, που διακωμωδούν τη συζήτηση, κλπ.
12. Απαγορεύεται το spamming και η αποστολή μηνυμάτων με μόνο σκοπό τη διαφήμιση προϊόντων, υπηρεσιών, κλπ.
13. Κάθε μέλος του forum έχει το δικαίωμα να διατηρεί μόνο ένα λογαριασμό πρόσβασης.(extra accoutns θα αυξάνουν το ban σε περίπτωση ποινής. Example: 3 λογαριασμοί 10 μέρες(αρχικό)= 30 λόγο τον πολλαπλών λογαριασμών)
14. Τα μέλη παραμένουν αποκλειστικά υπεύθυνα για όλες τις πράξεις που διενεργούνται υπό τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης, το όνομα χρήσης και γενικότερα τον λογαριασμό τους.
15. Τα μέλη συμφωνούν να ειδοποιούν άμεσα το wotgr.forumgreek.com για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού τους και οποιαδήποτε γενόμενη ή/και πιθανή παραβίαση ασφάλειας. Επίσης, τα μέλη ευθύνονται αποκλειστικά για την προσεκτική χρήση του λογαριασμού τους και την τυπική έξοδο τους από τον λογαριασμό τους στο τέλος κάθε χρήσης (Logout). Το wotgr.forumgreek.com δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία προκύψει από την αδυναμία των μελών να σεβαστούν και να ακολουθήσουν την παρούσα ρήτρα.
16. Μετά την δημιουργία του λογαριασμού, η διαγραφή του δεν είναι δυνατή χωρίς την παρέμβαση ενός διαχειριστή (Administrator). Το μέλος που επιθυμεί την διαγραφή του λογαριασμού του, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τους Administrators και να τους εκθέσει τους λόγους που επιθυμεί την διαγραφή του λογαριασμού. Η διαγραφή του λογαριασμού είναι στην διακριτική ευχέρεια των διαχειριστών του wotgr.forumgreek.com
17. Απαγορεύεται αυστηρά κάθε είδους πολιτική ή θρησκευτική συζήτηση.
Όποια συζήτηση κρίνεται ως τέτοια αυτομάτως θα κλειδώνεται και θα διαγράφεται.
Στην περίπτωση που κάποιο μέλος επιθυμεί να δημοσιεύσει κάποιο θέμα το οποίο εντάσσεται στις προηγούμενες κατηγορίες πρέπει να επικοινωνεί με κάποιον από τους διαχειριστές του forum. Μετά την ενημέρωση του διαχειριστή η δημοσίευσή του υπό συζήτηση θέματος θα βρίσκεται μόνο στην διακριτική ευχέρειά του.
Σε περίπτωση απόφασης μη δημοσίευσης, το μέλος του οποίου η αίτηση απορρίφθηκε, δεν θα έχει δικαίωμα συζήτησης της απόφασης στους δημόσιους χώρους του forum.
Συνεχείς απόπειρες δημοσίευσης τέτοιων θεμάτων, χωρίς την προηγούμενη συνεννόηση με κάποιον διαχειριστή, θα οδηγούν στην διαγραφή του μέλους που έκανε τις δημοσιεύσεις.
18. Τα μηνύματα σας θα πρέπει να είναι γραμμένα στα Ελληνικά και όχι greeklish (γραφή ελληνικών με λατινικούς χαρακτήρες). Μηνύματα (και πολύ περισσότερο) θέματα σε greeklish θα κλειδώνονται / διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. (Έχει καταπατηθεί πολλές φόρες αλλά δεν έχει γίνει τίποτα)
19. Μη γράφετε με ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ούτε τον τίτλο του μηνύματος αλλά ούτε και το περιεχόμενό του. Eκτός του ότι είναι κουραστικό για αυτόν που διαβάζει το μήνυμα με τους κεφαλαίους χαρακτήρες, γενικότερα ο συγκεκριμένος τρόπος γραφής στον χώρο του Internet σημαίνει ότι "φωνάζετε", οπότε η άσκοπη και συνεχή χρήση τους είναι δυνατόν να προκαλέσει παρεξηγήσεις. Όταν θέλετε να τονίσετε κάτι χρησιμοποιήστε με μετρο έντονους (bold) χαρακτήρες. (Έχει καταπατηθεί πολλές φόρες αλλά αποτελεί παραίνεση και όχι απαγόρευση)
20. Το περιεχόμενο ενός μηνύματος θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ουσιώδες και σαφές, ώστε να γίνεται άμεσα κατανοητό από τους αναγνώστες του. Ο τίτλος πρέπει να είναι σχετικός με το περιεχόμενο και όσο το δυνατόν πιο κατατοπιστικός.
Mυνήματα με τίτλους όπως "HELPPP", "Βοήθεια", "Πρόβλημα" κλπ θα κλειδώνονται χωρίς παραπάνω εξηγήσεις.
21. Το wotgr.forumgreek.com διατηρεί το δικαίωμα για λόγους συντήρησης του server, στον οποίο φιλοξενείται, να προχωρεί κατά διαστήματα σε διαγραφή μηνυμάτων, ηλικίας 90 ημερών ή γηραιότερων, μόνο σε ιδιαίτερα "κρίσιμες" περιπτώσεις.
Ειδικοί κανονισμοί για τις ομάδες (clans)
Οι παρακάτω κανονισμοί αφορούν μόνο τις ομάδες (clans) καθώς και τους αντιπροσώπους τους, που έχουν παρουσία στο φόρουμ μας.
1. Όλα τα θέματα συζητήσεων που αφορούν ομάδες θα πρέπει να ανοίγονται στο αντίστοιχο τμήμα του φόρουμ με ονομασία CLANS και σε κάποια από τις κατηγορίες του. Αυτό γίνετε για να κρατιέται το υπόλοιπο φόρουμ καθαρό για συζητήσεις των υπόλοιπων μελών που δεν ενδιαφέρονται για ομάδες. Θέμα που έχει σχέση με ομάδες και ανοίγεται εκτός του κατάλληλου τμήματος θα μεταφέρεται σε αυτό από τους συντονιστές.
2. Κάθε ομάδα έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει και να συντηρεί ένα θέμα στην κατηγορία "Παρουσιάσεις Ομάδων" του τμήματος CLANS, στο οποίο θα παρουσιάζει την ομάδα, τους στόχους της, της απαιτήσεις από υποψήφια μέλη και όποια άλλη πληροφορία θέλει. Το ίδιο θέμα θα χρησιμοποιείται από την ομάδα για να παρουσιάζει νέα για την πορεία της στο παιχνίδι. Το θέμα για κάθε ομάδα θα πρέπει να δημιουργείτε από κάποιο διοικητικό στέλεχος της και μόνο. Το θέμα θα παραμένει ανοικτό αλλά θα επιτρέπονται μόνο διευκρινιστικές ερωτήσεις από ενδιαφερόμενους. Κανενός είδους διπλωματική συζήτηση ή άλλου είδους διάλογοι - αντίλογοι δεν θα επιτρέπονται σε αυτά τα θέματα. Οι υπεύθυνοι της κάθε ομάδας έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν διαγραφή συγκεκριμένων ποστ από το θέμα της ομάδας τους αν κρίνουν ότι δεν πρέπει να βρίσκονται εκεί. Τα ποστ που θα κάνει η ομάδα μέσα στην ανάρτηση παρουσίασης της θα αφορούν μόνο δικά της θέματα προς ενημέρωση του κοινού και με κανένα τρόπο δεν θα θίγουν ή αναφέρουν άλλες ομάδες ή άτομα*. Σε τέτοια περίπτωση θα διαγράφονται αυτόματα.
3. Επικοινωνία και διπλωματικές συζητήσεις μεταξύ των ομάδων επιτρέπονται μόνο στην κατηγορία "Διπλωματία" του τμήματος CLANS και μόνο από υπεύθυνους αντιπροσώπους(Field Comm ++) (Βέβαια δεν τροποποιήθηκε ο κανόνας όπως λέει ο founder ''από Founder στό Σαβ Jul 12, 2014 3:24 am Επιτρέπονται μόνο άτομα που έχουν βαθμό:1. Commander, 2. Deputy Com., 3. Field Com., 4. Diplomat , 5. Επιβεβαιωμένοι εκπρόσωποι ομάδων(που θα φέρουν την πιστοποίηση αυτή κάπου ώστε να είναι εμφανής'') (οποιοσδήποτε άλλος είναι υποψήφιος για ban ενώ θα θεωρείτε και υπεύθυνη η διοίκηση της ομάδας που ανήκει και θα επωμίζεται και αυτή ποινές) των ομάδων οι οποίοι θα δέχονται αυτόματα με την συμμετοχή τους στις συζητήσεις αυτής της κατηγορίας πως αντιπροσωπεύουν την ομάδα τους. Κάθε ανάρτηση που θα γίνεται σε αυτήν την κατηγορία ή οποία θα αμφισβητείτε από υπεύθυνους ομάδας ότι την αντιπροσωπεύει επίσημα, θα διαγράφεται αυτόματα. Παρακαλούνται όσοι εκπροσωπούν ομάδες να φέρουν στο προφίλ τους τις απαραίτητες πληροφορίες (ομάδα-βαθμός) ώστε να διευκολύνουν τους συντονιστές του φόρουμ. Δεν επιτρέπεται σε απλά μέλη του φόρουμ να παίρνουν μέρος σε αυτές τις συζητήσεις. Οι συζητήσεις θα πρέπει να τηρούνται σε πολιτισμένα επίπεδα και κάθε παρεκτροπή θα προκαλεί κλείδωμα της συζήτησης.
4. Θέματα που ανοίγονται σε άσχετα σημεία του φόρουμ από απλά μέλη και έχουν σαν θέμα τους ελληνικές ομάδες, θα διαγράφονται αυτόματα. Αν κάποιο απλό μέλος θέλει να ρωτήσει κάτι κάποια ομάδα θα το κάνει στο θέμα παρουσίασης της και μόνο και θα είναι στην διακριτική ευχέρεια των υπευθύνων της ομάδας αυτής να του απαντήσουν. Αν κάποιο μέλος θέλει να αναζητήσει κάποια ομάδα για να ενταχθεί μπορεί να το κάνει στην κατηγορία "Αναζήτηση Ομάδας".
5. Εμβλήματα στην δεξιά στήλη του φόρουμ μας θα μπορούν να έχουν μόνο ομάδες που διαθέτουν δικές τους ιστοσελίδες (στις οποίες και θα παραπέμπει το έμβλημα) και έχουν αναρτήσει σε αυτές το αντίστοιχο σήμα του φόρουμ μας με link. H διαχείριση του φόρουμ μας διατηρεί την επιφύλαξη ανάρτησης συγκεκριμένου αριθμού εμβλημάτων αν κρίνει ότι δημιουργείται πρόβλημα (χώρος κλπ).
(από 37EMA στό Πεμ Jun 19, 2014 10:36 pm Το site φτιάχνεται και δεν το συζητώ το link του φόρουμ μπαίνει απευθείας) Αυτό το site φτιάχνετε από 19 Ιουνίου και ακόμη τίποτα και καπάκι η υπόδειξη στον admin ''και δεν το συζητώ το link του φόρουμ μπαίνει απευθείας''
(Και ακολουθεί η υποταγή) από Founder στό Πεμ Jun 19, 2014 10:40 pm Roger and Out.
*90(αν δεν έχει προηγούμενα warning) μέρες ban αυτός που αναφέρει άλλη ομάδα ή άτομα και 30(αν δεν έχει προηγούμενα warning) στο άτομο που άνοιξε την παρουσίαση ή άλλο ενεργό μέλος της διοίκησης εφόσον το μέλος που το άνοιξε είναι ανενεργό. (Ανενεργό που; Στο game ή στο forum; Όταν λέει ανενεργό πόσο καιρό δηλαδή; )
Δηλαδή κάνω παρουσίαση της ομάδας μου και έρχετε το ''Χ'' μέλος της ''Ψ'' Clan και γράφει ένα σχόλιο για την ''Β'' άλλη ομάδα. Έχουμε και λέμε, 90 μέρες ban στον ''Χ'' minimum, 30 μέρες ban σε μένα που κάνω την παρουσίαση της ομάδας μου ή 30 μέρες random ban σε μέλος της διοίκησης της ομάδας μου αν έχω πάει διακοπές.
Σύστημα τήρησης των κανονισμών
Οι χρήστες που δεν τηρούν τους παραπάνω κανόνες θα δέχονται σχετικές προειδοποιήσεις από το warning που εμφανίζεται στα post τους. Η συνεχιζόμενη καταπάτηση των κανονισμών θα αποφέρει τη διαγραφή των χρηστών.
Και πάντα να θυμάστε:
"Η πρόσβαση σε αυτό το forum είναι προνόμιο και όχι δικαίωμα. Το forum προσφέρεται, δεν είναι κεκτημένο δικαίωμα κανενός. Πρέπει λοιπόν να το χρησιμοποιείτε με σεβασμό στους κανόνες. Κάθε παραβίαση των κανόνων σημαίνει κατάχρηση του προνομίου και αποδεικνύει αδιαφορία προς στους υπόλοιπους χρήστες"
Οι παραπάνω κανόνες ενδέχεται να τροποποιηθούν και να αυξηθούν δίχως να υπάρχει προηγούμενα ανακοίνωση. Οι επιπρόσθετοι κανόνες θα είναι χρωματισμένοι με κόκκινο χρώμα. Τα μέλη θα ενημερώνονται για αυτές τις αλλαγές διαβάζοντας το συγκεκριμένο θέμα (topic) το οποίο θα είναι εμφανές σε όλα τα μέλη.
Σας Ευχαριστούμε Θερμά,
Εκ της Διαχειριστικής ομάδας κ΄ Συντονιστικής ομάδας του WoTGR.
Τελευταία ενημέρωση
12/7/2014
Και τέλος μια ερώτηση. Αν ο ''Χ'' παίκτης γράψει σε ένα post το εξής: ''ο Α παίκτης είναι φοβερός, πολύ έμπειρος, καλό παιδί και ξέρει πολύ καλά το game'' ή ''ο Β παίκτης είναι άσχετος, noobas και καλύτερα να παίζει με την barbie του αλλά όχι wot'' τι επιπτώσεις θα έχει ο ''Χ'';
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Perseas στις Παρ Ιουλ 25, 2014 5:35 am, 2 φορές συνολικά
Perseas- Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημερομηνία εγγραφής : 20/06/2014
Απ: Κανονισμοί Forum wotgr
+1
θεος
θεος
cgakis- Αριθμός μηνυμάτων : 163
Ημερομηνία εγγραφής : 28/06/2014
Ηλικία : 49
Τόπος : ΑΤΤΙΚΗ
Απ: Κανονισμοί Forum wotgr
Παμε λοιπόν ένα ένα.
2. Δεν το σχολιάζω καν.
18. Δηλαδή θεωρείτε εσεις οι τόσο φιλελευθεροι πως πρέπει να σβήστουν τα ποστ μέλους που έγραψε greeklish εξηγώντας πως έχει θέμα με τους ελληνικους χαρακτήρες γιατί ζει στο εξωτερικο? Η ακόμα και έτσι να μην ήταν σας ενοχλεί τόσο η ανεχεια σε τόσο απλά πράγματα αλλά σας ενοχλεί η επέμβαση σε πιο σημαντικά?
19. Το ίδιο με το παραπάνω. Εσυ ειδικά cgaki αλλά και άλλοι από την PNX εχουν χρησιμοποιήσει απειρες φορες κεφαλαια.
CLANS
3. Όντως παράλειψη του admin Που δεν το συμπήρωσε, αλλά από όσο είδα το τήρησε. Ο Guthunter έγραφε ελευθερα στην διπλωματια και δεν είναι DC++. Σωστά? Αρα απλά μια παράλειψη.
5. Για τα εμβλήματα εξηγησα και άλλη φορά πως ο κανόνας μπήκε απλά για να καλύψει το φόρουμ σε περίπτωση που μαζευόταν μεγάλος αριθμός από ομάδες που ήθελαν logo. Είχα πει επίσης πως αν θέλετε logo απλά πείτε το στον admin και θα σας βάλει. Αντίθετα προτιμάτε να μπένετε στη διαδικασία να έλεγχετε αν ολοκλήρωσε η CoGR το site της για να παραπονεθείτε. Τι να πω...
...αυτα με τα ban είναι προσθήκη του founder, δεν έχω καμια σχεση και άρα δεν τα συζητάω. Είναι δικό του θέμα να σας εξηγήσει. Αν θέλετε τον ρωτάτε.
2. Δεν το σχολιάζω καν.
18. Δηλαδή θεωρείτε εσεις οι τόσο φιλελευθεροι πως πρέπει να σβήστουν τα ποστ μέλους που έγραψε greeklish εξηγώντας πως έχει θέμα με τους ελληνικους χαρακτήρες γιατί ζει στο εξωτερικο? Η ακόμα και έτσι να μην ήταν σας ενοχλεί τόσο η ανεχεια σε τόσο απλά πράγματα αλλά σας ενοχλεί η επέμβαση σε πιο σημαντικά?
19. Το ίδιο με το παραπάνω. Εσυ ειδικά cgaki αλλά και άλλοι από την PNX εχουν χρησιμοποιήσει απειρες φορες κεφαλαια.
CLANS
3. Όντως παράλειψη του admin Που δεν το συμπήρωσε, αλλά από όσο είδα το τήρησε. Ο Guthunter έγραφε ελευθερα στην διπλωματια και δεν είναι DC++. Σωστά? Αρα απλά μια παράλειψη.
5. Για τα εμβλήματα εξηγησα και άλλη φορά πως ο κανόνας μπήκε απλά για να καλύψει το φόρουμ σε περίπτωση που μαζευόταν μεγάλος αριθμός από ομάδες που ήθελαν logo. Είχα πει επίσης πως αν θέλετε logo απλά πείτε το στον admin και θα σας βάλει. Αντίθετα προτιμάτε να μπένετε στη διαδικασία να έλεγχετε αν ολοκλήρωσε η CoGR το site της για να παραπονεθείτε. Τι να πω...
...αυτα με τα ban είναι προσθήκη του founder, δεν έχω καμια σχεση και άρα δεν τα συζητάω. Είναι δικό του θέμα να σας εξηγήσει. Αν θέλετε τον ρωτάτε.
Επισκέπτης- Επισκέπτης
Απ: Κανονισμοί Forum wotgr
Μπαίνουμε στη διαδικασία να ελέγχουμε τα πάντα γιατί ο founder δεν είναι αξιόπιστος και θέλω να πιστεύω ότι αυτό οφείλετε σε περιορισμένο χρόνο ή όταν το κάνει αυτό γίνετε επιλεκτικά.
Θα σου εξηγήσω γιατί, πές μου όταν ήσουν εσύ admin ζήτησες ποτέ από τα clan να σου συμπληρώσουν μια λίστα με τα άτομα που θα τα αντιπροσωπεύουν; Δική σου αρμοδιότητα ήταν όχι των clan. Ο founder το έκανε; όχι δική του αρμοδιότητα είναι όχι των clan και αυτό παρεπέμπει σε ένα τρόπο οργάνωσης και διέθυνσης του forum.
Ναι το forum ήταν και είναι οργανωμένο με σωστά πρότυπα ως μορφή και περιεχόμενο αλλά η διαχείρηση ήταν και είναι χύμα.
Θα μπορούσες να αποφύγεις πολλά αλλά δεν το έκανες ούτε ο founder το κάνει π.χ θα μπορουσες να είχες δημιουργήσει ως κλειστή ομάδα την διπλωματία έτσι ώστε να μην είναι σε κοινή θέα αλλά αντίθετα την άφησες ανοικτή με αποτέλεσμα να γίνει μπάχαλο. Εγώ έφαγα ban στις 9/7 και μετά βγήκε ο founder στις 12/7 και ανακοίνωσε ποιοί μπορούν να μπαίνουν στη διπλωματία και να γράφουν (δηλαδή πρώτα σε γράφει η τροχαία και μετά εκπονείται το μέτρο του κ.ο.κ. Τουλάχιστον στο κομμάτι του admin μπορούσες να συμπεριφερθείς πιο έξυπνα και πιο λογικά κάτι που δεν περιμένω σε καμιά περίπτωση από τον founder. Αυτός αυτοκαταστράφηκε από την πρώτη μέρα και δεν το έχει καταλάβει ακόμη, λες και ζει σε όνειρο.
Όπως είδα αλλά κι εσύ είδες στους ειδικούς κανονισμούς και κάτω από τον κανόνα 5 στο άρθρο με τα ban δεν βγάζεις νόημα με την κοινή λογική. Αλλά αυτό που δεν βγάζει νόημα ο founder θα το τηρήσει, άλλωστε γι' αυτό το έγραψε. Το 18 γιατί δεν το τηρεί τι τον εμποδίζει;
Ο dolofonos commander της PNX-R όταν έκανε μια ερώτηση έφαγε 15 μέρες ban γιατί θεωρήθηκε δημόσια κριτική ο 37ΕΜΑ στο απυρόβλητο άρθρο 2 συστάσεις προς founder αλλά αυτό λέγεται δικαιοσύνη.
Από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις η μια αστοχία πίσω από την άλλη και μετά το χάος. Ξέρεις τι πιστεύω ότι πρέπει ακόμη και το όνομα του forum να αλλάξετε, ας το πείτε ''Founder and Friends'' (ffs).
Θα σου εξηγήσω γιατί, πές μου όταν ήσουν εσύ admin ζήτησες ποτέ από τα clan να σου συμπληρώσουν μια λίστα με τα άτομα που θα τα αντιπροσωπεύουν; Δική σου αρμοδιότητα ήταν όχι των clan. Ο founder το έκανε; όχι δική του αρμοδιότητα είναι όχι των clan και αυτό παρεπέμπει σε ένα τρόπο οργάνωσης και διέθυνσης του forum.
Ναι το forum ήταν και είναι οργανωμένο με σωστά πρότυπα ως μορφή και περιεχόμενο αλλά η διαχείρηση ήταν και είναι χύμα.
Θα μπορούσες να αποφύγεις πολλά αλλά δεν το έκανες ούτε ο founder το κάνει π.χ θα μπορουσες να είχες δημιουργήσει ως κλειστή ομάδα την διπλωματία έτσι ώστε να μην είναι σε κοινή θέα αλλά αντίθετα την άφησες ανοικτή με αποτέλεσμα να γίνει μπάχαλο. Εγώ έφαγα ban στις 9/7 και μετά βγήκε ο founder στις 12/7 και ανακοίνωσε ποιοί μπορούν να μπαίνουν στη διπλωματία και να γράφουν (δηλαδή πρώτα σε γράφει η τροχαία και μετά εκπονείται το μέτρο του κ.ο.κ. Τουλάχιστον στο κομμάτι του admin μπορούσες να συμπεριφερθείς πιο έξυπνα και πιο λογικά κάτι που δεν περιμένω σε καμιά περίπτωση από τον founder. Αυτός αυτοκαταστράφηκε από την πρώτη μέρα και δεν το έχει καταλάβει ακόμη, λες και ζει σε όνειρο.
Όπως είδα αλλά κι εσύ είδες στους ειδικούς κανονισμούς και κάτω από τον κανόνα 5 στο άρθρο με τα ban δεν βγάζεις νόημα με την κοινή λογική. Αλλά αυτό που δεν βγάζει νόημα ο founder θα το τηρήσει, άλλωστε γι' αυτό το έγραψε. Το 18 γιατί δεν το τηρεί τι τον εμποδίζει;
Ο dolofonos commander της PNX-R όταν έκανε μια ερώτηση έφαγε 15 μέρες ban γιατί θεωρήθηκε δημόσια κριτική ο 37ΕΜΑ στο απυρόβλητο άρθρο 2 συστάσεις προς founder αλλά αυτό λέγεται δικαιοσύνη.
Από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις η μια αστοχία πίσω από την άλλη και μετά το χάος. Ξέρεις τι πιστεύω ότι πρέπει ακόμη και το όνομα του forum να αλλάξετε, ας το πείτε ''Founder and Friends'' (ffs).
Perseas- Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημερομηνία εγγραφής : 20/06/2014
Απ: Κανονισμοί Forum wotgr
Μου αρέσει που όταν ζοριστείτε λίγο το γυρνάτε αμέσως στον founder. Mπορώ να συζητήσω μαζί σου ότι θές για όσο ημουν admin. Είχατε την ευκαιρία επίσης όταν κλειδωσα το φόρουμ να το ζητήσει κάποιος από σας και να το πάρει. Δεν το έκανε κανεις και το πήρε το παιδί που το πήρε. Τώρα κανει admin αυτός και για ότι γίνετε μπορείτε αν σας ενδιαφέρει να το κουβεντιασετε μαζί του. Αν πάλι όχι έχετε το φόρουμ εδώ και όλα μια χαρά.
Εγώ είμαι διαθέσιμος και πιστευω ήδη το έχω κάνει πάααρα πολλες φορές να κουβεντιάσουμε ότι θέλετε για την περίοδο που έκανα εγώ admin.
Και κάτι άλλο. Ότι και να έχει κάνει ο νέος admin καλά ή κακά είχε το θάρρος να προσπαθήσει να αλλαξει αυτα που δεν αρέσουν στον κόσμο, ζητώντας από όσους ενδιαφέρονται να δηλώσουν ενδιαφέρον για moderators και μετά όλη η ομάδα χωρίς καν τη συμμετοχή του να κουβεντιάσει, να βρει ένα σετ κανόνων κοινως απόδεκτό να τους αλλάξουνε και να συνεχίσουν κάνοντας moderation αυτοί με τους κανόνες που θα αποφασίσουν. Τι πιο τίμιο?
Το θέμα είναι πως δε βέπω να ενδιαφέρετε κανενας. Μάλιστα άκουσα και την απάντηση..."άμα ραγίσει το γυαλι....". Έλεος ρε...σχέση έχετε και ράγισε το γυαλί? Αν ενδιαφερει κανέναν το φόρουμ ας δοκιμάσει. Τόσα και τόσα γίνανε τώρα θα κολλήσετε? Αλλιως μένετε εδω και τελειώνει το θέμα. Απλα μην συνεχίσετε να κλαψουρίζετε μετα από κει.
Εγώ είμαι διαθέσιμος και πιστευω ήδη το έχω κάνει πάααρα πολλες φορές να κουβεντιάσουμε ότι θέλετε για την περίοδο που έκανα εγώ admin.
Και κάτι άλλο. Ότι και να έχει κάνει ο νέος admin καλά ή κακά είχε το θάρρος να προσπαθήσει να αλλαξει αυτα που δεν αρέσουν στον κόσμο, ζητώντας από όσους ενδιαφέρονται να δηλώσουν ενδιαφέρον για moderators και μετά όλη η ομάδα χωρίς καν τη συμμετοχή του να κουβεντιάσει, να βρει ένα σετ κανόνων κοινως απόδεκτό να τους αλλάξουνε και να συνεχίσουν κάνοντας moderation αυτοί με τους κανόνες που θα αποφασίσουν. Τι πιο τίμιο?
Το θέμα είναι πως δε βέπω να ενδιαφέρετε κανενας. Μάλιστα άκουσα και την απάντηση..."άμα ραγίσει το γυαλι....". Έλεος ρε...σχέση έχετε και ράγισε το γυαλί? Αν ενδιαφερει κανέναν το φόρουμ ας δοκιμάσει. Τόσα και τόσα γίνανε τώρα θα κολλήσετε? Αλλιως μένετε εδω και τελειώνει το θέμα. Απλα μην συνεχίσετε να κλαψουρίζετε μετα από κει.
Επισκέπτης- Επισκέπτης
Απ: Κανονισμοί Forum wotgr
Βέβαια για αυτά που έγραψα όταν δεν μας βολεύουν κάνουμε την πάπια και απαντάμε με τα γνωστα τυπικά ''πάτε στον υπέυθυνο, μη κλαψουρίζετε'', άποψη δεν έχεις!
Perseas- Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημερομηνία εγγραφής : 20/06/2014
Απ: Κανονισμοί Forum wotgr
... κοίτα, αν θες να φοράς παντελόνια και να τα γεμίζεις μάλιστα (να είσαι χοντροκώλης δηλαδή), πρέπει να βάλεις υποψηφιότητα για moderator στο forum του founder, αλλιώς ... άντε ψευτόμαγκες ...
Παρόμοια θέματα
» Petition για να ανοίξει ο sisifos το wotgr.forumgreek.com
» new forum???
» Nέο Section στο Forum
» Αναζήτηση mods γι' αυτό το forum
» new forum???
» Nέο Section στο Forum
» Αναζήτηση mods γι' αυτό το forum
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης